C0

0 artikel in winkelwagen

Winkelwagen is leeg
Veel plezier bij het winkelen!Uw COCOMAISON-team

Veiligheidsmaatrelgen PostNL 

We zullen er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd er rekening mee dat de levering mogelijk langer zal duren dan dat je gewent bent. Uit veiligheidsoverwegingen vraagt de bezorger om 1,5 meter afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. De bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren. We willen je vragen om je legitimatie gereed te houden. Meer informatie vind je op de website: postnl.nl/corona

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. In de praktijk betekent dit dat Postnl in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.Bestellingen die tussen vrijdag 14.00 uur en de daaropvolgende maandag 14.00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde maandag verstuurd. In de praktijk betekent dit dat Postnl in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.

Op de volgende feestdagen verzenden wij geen orders. Houd rekening met een langere levertijd, Je bestelling wordt vanaf de eerste volgende werkdag zo snel mogelijk verzonden  
- Maandag 22 april 2019 (2e Paasdag) 
- Donderdag 30 mei 2019 (Hemelvaart)  
- Vrijdag 31 mei 2019 (Hemelvaart)  
- Maandag 10 juni 2019 (Pinksteren)

Wat is de status van mijn bestelling?
Na het voltooien van de bestelling gaan wij deze gereed maken voor verzending. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Via de Postnl app, te downloaden in de Play Store en App Store, is de bestelling ook te volgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?
Je kunt je bestelling na afronding niet meer wijzigen. Dat is geen onwil, ons geautomatiseerd proces laat dit gewoonweg niet toe. Je kunt echter, zolang je nog geen track/trace email van Postnl hebt ontvangen, je bestelling nog annuleren. Stuur hiervoor een email naar info@cocomaison.nl o.v.v. het ordernummer. Je kunt je bestelling altijd binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Als je de bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt ontvangen, kijkt dan even naar de sectie over retourneren.

Kan ik veilig betalen?
Op cocomaison.nl kun je eenvoudig winkelen en veilig betalen. We werken samen met Adyen, een gerenommeerde partij voor online betalen. Daarnaast gebruiken we een beveiligde SSL verbinding waarmee alle privacygevoelige gegevens versleuteld worden verzonden.Kortom, op cocomaison.nl winkel je veilig en vertrouwd.

Betalen met iDEAL
Betalen via iDEAL is veilig en snel. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt in zekere zin op pinnen. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd.

Betalen met creditcard
Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Hou je creditcard dus bij de hand. Let op: er kan gevraagd worden om een aanvullende verificatie. Die verificatie heb je zelf ingesteld bij je creditcard maatschappij en het wachtwoord heb je zelf gekozen. Indien je daar vragen over hebt adviseren wij je contact op te nemen met je creditcard maatschappij.

Betalen met PayPal
Heb je een PayPal-account, dan kun je direct online betalingen doen naar onze PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd, zodat je direct weet of de betaling wel of niet is goedgekeurd.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt bezorgd door Postnl. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. In de praktijk betekent dit dat Postnl in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen rekenen wij 2.49 Euro voor een bijdrage in de bezorgkosten. 

Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Jazeker. Je kunt bestelling tot 100 dagen na ontvangstdatum aan ons retourneren.

Hoe kan ik een bestelling (deels) terugsturen?
Wij ontvangen de bestelling het liefst in de originele verpakking retour. Indien dat niet mogelijk is, zorg dan dat de artikelen deugdelijk zijn verpakt. Graag het meegeleverde retourformulier (aanwezig in de doos) of het modelformulier voor herroeping gebruiken en ingevuld bijvoegen bij de retourzending. Met de bestelling hebben wij een pakbon meegeleverd met een retourstrook, plak deze op de retourzending, Vervolgens kun je de retourzending bij elk postkantoor afgeven. Indien dat niet mogelijk is, zorg dan dat de artikelen deugdelijk zijn verpakt. De retourkosten zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van de zending. Indien de zending beschadigt is geleverd, zal COCO maison na ontvangst van foto's en het betaalbewijs van de retourzending de retourkosten vergoeden.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat nu?
Alle artikelen die bij ons de deur uit gaan krijgen een kwaliteitscheck. Ondanks de goede zorg van onze bezorgdienst kan het zijn dat tijdens het transport een artikel beschadigd. Dat is natuurlijk erg vervelend voor je. App ons in deze gevallen op 0031 (0)6-15481688 en we lossen het voor je op. 

Wat is het retouradres van COCO maison? 
Webshop Homeliving BV  
Metaalweg 15 
5527 AE Hapert

Ik heb mijn bestelling (deels) teruggestuurd, wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?
Op het moment dat wij je bestelling retour hebben ontvangen ontvang je hiervan automatisch een bevestigingsmail. Zodra we de bestelling retour hebben ontvangen of zodra je kunt aantonen dat de bestelling is teruggestuurd, zorgen we dat de terugbetaling in gang wordt gezet. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode duurt het tussen 1 en 5 werkdagen voordat je de terugbetaling hebt 
ontvangen.

Waarom is mijn pakket niet thuis afgeleverd?  
PostNL heeft de policy dat het pakket eenmaal bij het ingevulde afleveradres wordt aangeboden. Indien de ontvanger op dat moment niet thuis is, wordt het pakket afgeleverd bij de dichtsbijzijnde afhaallocatie. Hier wordt het pakket een week bewaart. Indien het pakket niet tijdig niet wordt opgehaald, wordt het terug naar ons verstuurd. Meer informatie lees hier.

Moet ik een account aanmaken?  
Niets moet, uiteraard kun je ook bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Je zult dan wel elke keer als je een bestelling plaatst, opnieuw je adresgegevens en betaalvoorkeur moeten invullen. Je kunt dit voorkomen door een account aan te maken. Als je dan een volgende bestelling plaatst onthouden wij deze informatie voor je. Op deze manier spaar je een hoop tijd.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Dit kan op 2 manieren. Je kunt in de webshop header, boven het winkelwagen pictogram, op het kopje 'aanmelden' klikken. Je krijgt dan een formulier te zien waarop wij je enkele vragen stellen. Nadat je dit formulier heeft opgeslagen is je account aangemaakt en ontvangt je hiervan een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres. Tevens bieden wij een verkorte mogelijkheid om een account aan te maken. Indien je een bestelling wilt plaatsen vragen wij je in de checkout enkel om een zelf te kiezen wachtwoord. Omdat je dan reeds de relevante informatie al ingevoerd hebt, hebben wij deze niet nog eens nodig voor de aanmaak van uw account. Ook hier ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres.  

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?  
U kunt uw accountgegevens eenvoudig veranderen. Wel zo handig bij bijvoorbeeld een verhuizing of een ander afleveradres. Het wijzigen van je accountgegevens doet u door in te loggen (rechtsboven in de webshop header, boven het winkelwagen pictograml). Vul hier uw e-mail en wachtwoord in, vervolgens komt u in uw persoonlijke accountomgeving waar u persoonsgegevens, e-mailadressen, wachtwoord, etc. kunt wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? 
Geen nood. Je kunt je wachtwoord eenvoudig opvragen via de knop 'wachtwoord vergeten'. Deze zie je onder de invulvelden van je login gegevens, rechts boven op de homepage. Vul hier je e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvang je een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.