Alle antwoorden op jouw vragen
- {{ result.question }}
- Geen zoekresultatenBekijk alle veelgestelde vragen
Meestgestelde vragen
Wij maken het bestellen van producten zo eenvoudig mogelijk.
- Je kunt de gewenste producten bestellen als gast of door een account aan te maken.
- Kies je favoriete items, voeg ze toe aan je winkelmandje en bestel.
- Volg vervolgens de volgende 4 stappen: Vul je gegevens in, kies de verzendwijze, controleer je ingevulde gegevens en sluit af door te betalen.
- Heb je een kortingscode? Deze kun je toevoegen bij de stap 3 (“Overzicht”) van het bestelproces. De korting wordt dan automatisch verrekend.
- Kies je betaalmethode en klik op ‘betaal’ om je bestelling af te ronden. Je kunt veilig online betalen met Bancontact, PayPal, Mastercard of Visa.
Om je bestelling te kunnen bezorgen, hebben we je volledige adres en e-mailadres nodig. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. We gaan meteen aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. Onze pakketten worden op werkdagen na 14.00 verstuurd. Zodra je pakket klaar is voor verzending, ontvang je ook een verzendbevestiging met een Track & Trace code om de status van je zending te kunnen volgen.
Wij vragen je om contact met ons op te nemen als je ene bestelling wilt retourneren, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zullen zo snel mogelijk op je retourverzoek reageren.
Voor alle bestellingen rekenen wij EUR 2,49 voor een bijdrage in de bezorgkosten.
De webshop van COCOmaison is enkel bestemd voor consumenten. Het is niet mogelijk als bedrijf te bestellen op de webshop. Het factuur die je van ons ontvangt is een consumenten factuur, waar geen BTW teruggevorderd kan worden.
Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.
Heb je (ook) één of meerdere grote artikelen besteld? Deze worden bij je thuisbezorgd door Vos Logistics. Dit duurt ongeveer 3 tot 8 werkdagen.
Bestellen en Betalen
Over het bestellen
Wij maken het bestellen van producten zo eenvoudig mogelijk.
- Je kunt de gewenste producten bestellen als gast of door een account aan te maken.
- Kies je favoriete items, voeg ze toe aan je winkelmandje en bestel.
- Volg vervolgens de volgende 4 stappen: Vul je gegevens in, kies de verzendwijze, controleer je ingevulde gegevens en sluit af door te betalen.
- Heb je een kortingscode? Deze kun je toevoegen bij de stap 3 (“Overzicht”) van het bestelproces. De korting wordt dan automatisch verrekend.
- Kies je betaalmethode en klik op ‘betaal’ om je bestelling af te ronden. Je kunt veilig online betalen met Bancontact, PayPal, Mastercard of Visa.
Om je bestelling te kunnen bezorgen, hebben we je volledige adres en e-mailadres nodig. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. We gaan meteen aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. Onze pakketten worden op werkdagen na 14.00 verstuurd. Zodra je pakket klaar is voor verzending, ontvang je ook een verzendbevestiging met een Track & Trace code om de status van je zending te kunnen volgen.
Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. Met uitzondering van feestdagen, worden bestellingen die tussen vrijdag 14.00 uur en de daaropvolgende maandag 14.00 uur geplaatst zijn, dezelfde maandag verstuurd. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden. De actuele status van je verzending kun je aan de hand van Track & Trace code raadplegen op de website van PostNL.
Je kunt maar één shoptegoed per bestelling gebruiken. Als de code niet werkt, vragen wij je om de geldigheidsdatum te controleren en of je de code correct hebt ingevoerd. Als je desondanks problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Laat ons weten om welke code het gaat en stuur ons een foto van de betreffende code. Je kunt ons ook bereiken op 0615481688.
Zodra je bestelling geplaatst is, maken we deze klaar voor verzending. Als de bestelling op een werkdag vóór 14.00 uur wordt geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog aan PostNL meegegeven. Je ontvangt ook een e-mail met een Track & Trace code op het opgegeven e-mailadres zodra je bestelling klaar is voor verzending. Als je een account hebt aangemaakt, kun je de bestelling daarnaast ook volgen op je My COCOmaison account.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat je bestelling meteen verzendklaar gemaakt wordt en dit een geautomatiseerd proces is. Je kunt je bestelling echter nog wel annuleren, zolang je nog geen Track & Trace code van ons hebt ontvangen. Mocht je dit willen, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Gelieve hierbij ook je ordernummer te vermelden. Je kunt je bestelling ook altijd binnen 30 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren. Mocht je de bestelling dus na ontvangst willen annuleren, raadpleeg dan de uitleg over retourneren.
Dat gaat helaas niet. Bestellingen worden direct doorgestuurd naar ons magazijn en kunnen niet aangepast worden. Je zult hiervoor een nieuwe bestelling moeten aanmaken.
Dit is in veel gevallen mogelijk! Bel ons na het plaatsen van je bestelling zo snel mogelijk op 0615481688, zodat wij kunnen nagaan of we je adres nog kunnen aanpassen. Als je ons telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Je hebt in het verleden waarschijnlijk gebruik gemaakt van deze kortinscode die slechts eenmalig geldig is.
De webshop van COCOmaison is enkel bestemd voor consumenten. Het is niet mogelijk als bedrijf te bestellen op de webshop. Het factuur die je van ons ontvangt is een consumenten factuur, waar geen BTW teruggevorderd kan worden.
Over het betalen
Op cocomaison.be kun je eenvoudig winkelen en veilig betalen. We werken samen met Adyen, een gerenommeerde partij voor online betalen. Daarnaast gebruiken we een beveiligde SSL verbinding waarmee alle privacygevoelige gegevens versleuteld worden verzonden. Kortom, op cocomaison.be winkel je veilig en vertrouwd.
Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Hou je creditcard dus bij de hand. Let op: er kan gevraagd worden om een aanvullende verificatie. Die verificatie heb je zelf ingesteld bij je creditcard maatschappij en het wachtwoord heb je zelf gekozen. Indien je daar vragen over hebt adviseren wij je contact op te nemen met je creditcard maatschappij.
Heb je een PayPal-account, dan kun je direct online betalingen doen naar onze PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd, zodat je direct weet of de betaling wel of niet is goedgekeurd.
Bezorgen
Over het bezorgen
Je bestelling met kleine producten wordt bezorgd door PostNL. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.
Heb je (ook) grote artikelen besteld? Deze worden bij je thuisbezorgd door onze partner Vos Logistics. Voor de bezorging van de grote artikelen wordt een bezorgmoment ingepland. Komt de datum of het tijdstip je niet uit? Je kan eenvoudig de datum of tijd wijzigen.
Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.
Heb je (ook) één of meerdere grote artikelen besteld? Deze worden bij je thuisbezorgd door Vos Logistics. Dit duurt ongeveer 3 tot 8 werkdagen.
Voor alle bestellingen rekenen wij EUR 2,49 voor een bijdrage in de bezorgkosten.
PostNL heeft de policy dat het pakket eenmalig bij het ingevulde afleveradres wordt aangeboden. Indien de ontvanger op dat moment niet thuis is, wordt het pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Hier wordt het pakket een week bewaard. Indien het pakket niet tijdig niet wordt opgehaald, wordt het terug naar ons verstuurd. Meer informatie lees je hier.
Dat is vervelend! Kijk eerst even of het pakket bij je buren is afgegeven. Zo niet, bel ons dan even op 0615481688 en wij zoeken het voor je uit.
Ja! Tijdens het bestellen kun je een afwijkend verzendadres opgeven.
Retourneren
Over het retourneren
Wij vragen je om contact met ons op te nemen als je ene bestelling wilt retourneren, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zullen zo snel mogelijk op je retourverzoek reageren.
Wij ontvangen de bestelling liefst in de originele verpakking retour. Indien dat niet mogelijk is, zorg dan dat de artikelen deugdelijk zijn verpakt. Met de bestelling hebben wij een pakbon meegeleverd met een retourstrook, plak deze op de retourzending, Vul het overige formulier in en voeg deze in de omdoos. Vervolgens kun je de retourzending bij elk Postnl postkantoor afgeven, kijk hier voor een postkantoor bij jou in de buurt.
Op het moment dat wij u bestelling retour hebben ontvangen ontvang je hiervan automatisch een bevestigingsmail. Wij hebben dan tevens meteen de terugbetaling in gang gezet. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode duurt het tussen 1 (iDEAL) en 5 werkdagen (creditcard & Paypal) voordat je de terugbetaling hebt ontvangen.
Dat is natuurlijk vervelend! Als je ons een retourverzoek stuurt, vinden we samen een passende oplossing. Stuur ons in dat geval ook een foto of foto's van het beschadigde artikel en de verpakking.
Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zullen zo snel mogelijk op je retourverzoek reageren.
Dat is alleen mogelijk als het om hetzelfde artikel gaat maar in een andere maat of kleur en als de prijs hetzelfde is. Stuur ons een retourverzoek, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren.
Mijn account
Over mijn account
Nee, je kunt ook bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Als gast moet je wel telkens opnieuw je gegevens invullen wanneer je een bestelling plaatst.
Door een account aan te maken, worden je gegevens opgeslagen en kun je de voortgang van je bestelling en levering gemakkelijk volgen. Een eventueel retourverzoek zal daarnaast ook snel afgerond kunnen worden.
Je kunt dit op 2 manieren doen.
Optie 1: Klik rechtsboven op de website "My COCOmaison" en vervolgens op "Inloggen". Klik vervolgens op “Nog geen account? Maak een account aan” of ga direct naar de pagina cocomaison.nl/registreren. Voer je gegevens in en bevestig. Nadat je hebt aangemeld, is je account aangemaakt en ontvang je een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres.
Optie 2: Wanneer je een bestelling plaatst, vragen wij je of je een account wilt aanmaken. Je volgt dan de hierboven genoemde stappen.
Je kunt je gegevens gemakkelijk wijzigen. Dit is handig voor als je bijvoorbeeld verhuist en een nieuw adres wilt opgeven. Je kunt je accountgegevens wijzigen door in te loggen op "My COCOmaison" (rechtsboven op de website). Voer je e-mailadres en wachtwoord in en je komt terecht in je persoonlijke accountgedeelte waar je jouw adresgegevens, e-mailadres, wachtwoord, enz. kunt wijzigen.
Maak je geen zorgen. Je kunt je wachtwoord eenvoudig resetten met de knop "wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina of ga direct naar cocomaison.nl/wachtwoord-vergeten. Vul hier je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.