✔ Veilig betalen
✓ 30 dagen retourtermijn

Meestgestelde vragen over het bestellen

Hier vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen over het bestellen bij COCOmaison. 

Heb je vragen over een ander onderwerp? Bekijk hier de antwoorden op de meestgestelde vragen over: 

Betalen
Bezorgen
Retourneren
Mijn account

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.

Hoe plaats ik een bestelling op COCOmaison?

Wij maken het bestellen van producten zo eenvoudig mogelijk.

  • Je kunt de gewenste producten bestellen als gast of door een account aan te maken.
  • Kies je favoriete items, voeg ze toe aan je winkelmandje en bestel.
  • Volg vervolgens de volgende 4 stappen: Vul je gegevens in, kies de verzendwijze, controleer je ingevulde gegevens en sluit af door te betalen.
  • Heb je een kortingscode? Deze kun je toevoegen bij de stap 3 (“Overzicht”) van het bestelproces. De korting wordt dan automatisch verrekend.
  • Kies je betaalmethode en klik op ‘betaal’ om je bestelling af te ronden. Je kunt veilig online betalen met Bancontact, PayPal, Mastercard of Visa.

Om je bestelling te kunnen bezorgen, hebben we je volledige adres en e-mailadres nodig. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. We gaan meteen aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. Onze pakketten worden op werkdagen na 14.00 verstuurd. Zodra je pakket klaar is voor verzending, ontvang je ook een verzendbevestiging met een Track & Trace code om de status van je zending te kunnen volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. Met uitzondering van feestdagen, worden bestellingen die tussen vrijdag 14.00 uur en de daaropvolgende maandag 14.00 uur geplaatst zijn, dezelfde maandag verstuurd. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden. De actuele status van je verzending kun je aan de hand van Track & Trace code raadplegen op de website van PostNL.

Ik heb één of meerdere shoptegoed ontvangen, maar ze werken niet

Je kunt maar één shoptegoed per bestelling gebruiken. Als de code niet werkt, vragen wij je om de geldigheidsdatum te controleren en of je de code correct hebt ingevoerd. Als je desondanks problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Laat ons weten om welke code het gaat en stuur ons een foto van de betreffende code. Je kunt ons ook bereiken op 088-2039430.

Would you prefer to be helped in English? Call 088-2039433

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je bestelling geplaatst is, maken we deze klaar voor verzending. Als de bestelling op een werkdag vóór 14.00 uur wordt geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog aan PostNL meegegeven. Je ontvangt ook een e-mail met een Track & Trace code op het opgegeven e-mailadres zodra je bestelling klaar is voor verzending. Als je een account hebt aangemaakt, kun je de bestelling daarnaast ook volgen op je My COCOmaison account.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat je bestelling meteen verzendklaar gemaakt wordt en dit een geautomatiseerd proces is. Je kunt je bestelling echter nog wel annuleren, zolang je nog geen Track & Trace code van ons hebt ontvangen. Mocht je dit willen, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Gelieve hierbij ook je ordernummer te vermelden. Je kunt je bestelling ook altijd binnen 30 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren. Mocht je de bestelling dus na ontvangst willen annuleren, raadpleeg dan de uitleg over retourneren.

Kan ik na bestellen nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling?

Dat gaat helaas niet. Bestellingen worden direct doorgestuurd naar ons magazijn en kunnen niet aangepast worden. Je zult hiervoor een nieuwe bestelling moeten aanmaken.

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van mijn adres, kan ik dit nog wijzigen?

Dit is in veel gevallen mogelijk! Bel ons na het plaatsen van je bestelling zo snel mogelijk op 088-2039430, zodat wij kunnen nagaan of we je adres nog kunnen aanpassen. Als je ons telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.

Would you prefer to be helped in English? Call 088-2039433

Ik heb mij ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar mijn kortingscode doet het niet

Je hebt in het verleden waarschijnlijk gebruik gemaakt van deze kortinscode die slechts eenmalig geldig is.