✔ Veilig betalen
✓ 30 dagen retourtermijn

Meestgestelde vragen over het retourneren

Hier vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen over het retourneren bij COCOmaison. 

Heb je vragen over een ander onderwerp? Bekijk hier de antwoorden op de meestgestelde vragen over: 

Bestellen
Betalen
Bezorgen
Mijn account

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij vragen je om contact met ons op te nemen als je ene bestelling wilt retourneren, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wij zullen zo snel mogelijk op je retourverzoek reageren.

Hoe kan ik een bestelling (deels) retourneren?

Wij ontvangen de bestelling liefst in de originele verpakking retour. Indien dat niet mogelijk is, zorg dan dat de artikelen deugdelijk zijn verpakt. Vraag je retour aan via onze website of klantenservice. Je ontvangt dan de retourinformatie. Vervolgens kun je de retourzending bij elk PostNL postkantoor afgeven, kijk hier voor een postkantoor bij jou in de buurt.

Ik heb mijn bestelling (deels) geretourneerd, wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Op het moment dat wij u bestelling retour hebben ontvangen ontvang je hiervan automatisch een bevestigingsmail. Wij hebben dan tevens meteen de terugbetaling in gang gezet. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode duurt het tussen 1 (iDEAL) en 5 werkdagen (creditcard & Paypal) voordat je de terugbetaling hebt ontvangen.

Mijn artikel is beschadigd geleverd, hoe kan ik het terugsturen?

Dat is natuurlijk vervelend! Als je ons een retourverzoek stuurt, vinden we samen een passende oplossing. Stuur ons in dat geval ook een foto of foto's van het beschadigde artikel en de verpakking.

Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wij zullen zo snel mogelijk op je retourverzoek reageren.

Kan ik een artikel omruilen?

Dat is alleen mogelijk als het om hetzelfde artikel gaat maar in een andere maat of kleur en als de prijs hetzelfde is. Stuur ons een retourverzoek, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.

Als je een account hebt, log dan in en klik bij de betreffende bestelling op "Retourneren". Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Als je geen account hebt, ga dan rechtsboven naar het tabblad "My COCOmaison” en klik op "Bestelling zoeken". Voer vervolgens je e-mailadres, ordernummer en orderdatum in. Volg de stappen, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren.