Meestgestelde vragen over het bezorgen
Hier vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen over het bezorgen door COCOmaison.
Heb je vragen over een ander onderwerp? Bekijk hier de antwoorden op de meestgestelde vragen over:
• Bestellen
• Betalen
• Retourneren
• Mijn account
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.
Je bestelling met kleine producten wordt bezorgd door PostNL. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.
Heb je (ook) grote artikelen besteld? Deze worden bij je thuisbezorgd door onze partner Vos Logistics. Voor de bezorging van de grote artikelen wordt een bezorgmoment ingepland. Komt de datum of het tijdstip je niet uit? Je kan eenvoudig de datum of tijd wijzigen.
Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.
Heb je (ook) één of meerdere grote artikelen besteld? Deze worden bij je thuisbezorgd door Vos Logistics. Dit duurt ongeveer 3 tot 8 werkdagen.
Voor alle bestellingen rekenen wij EUR 2,49 voor een bijdrage in de bezorgkosten.
PostNL heeft de policy dat het pakket eenmalig bij het ingevulde afleveradres wordt aangeboden. Indien de ontvanger op dat moment niet thuis is, wordt het pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Hier wordt het pakket een week bewaard. Indien het pakket niet tijdig niet wordt opgehaald, wordt het terug naar ons verstuurd. Meer informatie lees je hier.
Dat is vervelend! Kijk eerst even of het pakket bij je buren is afgegeven. Zo niet, bel ons dan even op 0615481688 en wij zoeken het voor je uit.
Ja! Tijdens het bestellen kun je een afwijkend verzendadres opgeven.